Bienvenue sur le forum le plus FUN du windsurf !

Sur Directwind, site libre et totalement indépendant, vous pouvez échanger et partager votre passion pour le windsurf, librement et sans prise de tête...

Récapitulatif de la vitesse de DWers, Vmax sur 2sec

Tu aimes casser du ass? Alors cette section est faite pour toi.
Le coin des windsurfeurs qui aiment la vitesse.
nick007
Newbie
Newbie
Messages : 0
Enregistré le : 29 juin 2008, 18:03
Contact :

Re :Récapitulatif de la vitesse de DWers, Vmax sur 2sec

Message par nick007 »

Heb mijn sessie ook gepost op gps-speedsurfing. Hij verschijnt echter niet in de ranking per spot.?? Overal ranking staat hij wel (avg 10 s 31.2).


Was pas mijn tweede sessie met mijn slalom materiaal en eerste sessie met een GPS. Is wel even wennen als je gewent bent om op een freestyle of wave board te varen ;)


Les aresquiers lijkt een beetje op Horst. Je kan in het gehele etang staan en moet een 50 meter het water inlopen voordat je genoeg diepte om te beginnen met surfen. In de zomer wel wat wier maar hier heb je met het varen in het algemeen geen last van. Beste windrichting is NW (- NO). Vanaf zo'n 25 knopen onstaat er een op een groot gedeelte van het etang een korte golfslag maar onder de kant blijft er een stuk mooi glad. De lengte hiervan is meer dan een km, dus je hebt even de tijd het om het gaspedaal ingetrapt te houden....
soto
Accro
Accro
Messages : 16017
Enregistré le : 22 mars 2004, 07:57
Contact :

Re :Récapitulatif de la vitesse de DWers, Vmax sur 2sec

Message par soto »

nick007 @ 29/06/2008 - 23h59 a dit:

Les aresquiers lijkt een beetje op Horst. Je kan in het gehele etang staan en moet een 50 meter het water inlopen voordat je genoeg diepte om te beginnen met surfen. In de zomer wel wat wier maar hier heb je met het varen in het algemeen geen last van. Beste windrichting is NW (- NO). Vanaf zo'n 25 knopen onstaat er een op een groot gedeelte van het etang een korte golfslag maar onder de kant blijft er een stuk mooi glad. De lengte hiervan is meer dan een km, dus je hebt even de tijd het om het gaspedaal ingetrapt te houden....

pas vraiment... mais un peu quand même ;D
Avatar du membre
Homerdusud
Star
Star
Messages : 33812
Enregistré le : 18 mars 2008, 13:39
Contact :

Re :Récapitulatif de la vitesse de DWers, Vmax sur 2sec

Message par Homerdusud »

nick007 @ 29/06/2008 - 23h59 a dit:

Heb mijn sessie ook gepost op gps-speedsurfing. Hij verschijnt echter niet in de ranking per spot.?? Overal ranking staat hij wel (avg 10 s 31.2).


Was pas mijn tweede sessie met mijn slalom materiaal en eerste sessie met een GPS. Is wel even wennen als je gewent bent om op een freestyle of wave board te varen ;)


Les aresquiers lijkt een beetje op Horst. Je kan in het gehele etang staan en moet een 50 meter het water inlopen voordat je genoeg diepte om te beginnen met surfen. In de zomer wel wat wier maar hier heb je met het varen in het algemeen geen last van. Beste windrichting is NW (- NO). Vanaf zo'n 25 knopen onstaat er een op een groot gedeelte van het etang een korte golfslag maar onder de kant blijft er een stuk mooi glad. De lengte hiervan is meer dan een km, dus je hebt even de tijd het om het gaspedaal ingetrapt te houden....




Oh les filles, on est sur un forum de bouzeux francais la, hein  :fear:


Chabaaaaaaaaaaaaaaal (clique mon ami clique)
touff
Jiber
Jiber
Messages : 3311
Enregistré le : 01 nov. 2007, 20:48
Contact :

Re :Récapitulatif de la vitesse de DWers, Vmax sur 2sec

Message par touff »

faudra que je voie a combien je suis sur les 500 mais mon GPS me le dit pas...

il dit que la Vmoyenne de toute la session!

et la Vmax Vinstantanée


mais  je suis pas a 33nds!

avec 34nds en Vmax... c'est pas sa encore! :stuart:  :fear:
Répondre